Модуль 3 Миний бизнесийн зах зээл

MBM3L16. Мөрөөдлийн үйлчлүүлэгч -Яагаад аватар чухал вэ? Copy

Яагаад “Мөрөөдлийн Үйлчлүүлэгч – Аватар” дасгалыг ажиллаж, үйлчлүүлэгчээ бүрэн тодруулах нь чухал вэ? гэдгийг тайлбарлаад өгье. Энэ дасгалгүйгээр юу болох вэ? Таны маркетинг хэтэрхий ерөнхий, ямар ч үр дүн гаргаж чаддаггүй. Маркетингт хичнээн цаг зав, хөдөлмөр хүч, мөнгө зориулаад байдаг хэн ч танд мөнгө төлөхгүй эсвэл хүрч ирчихээд элдэв янзын асуулт асууж асуучихаад яваад өгвөл …

MBM3L16. Мөрөөдлийн үйлчлүүлэгч -Яагаад аватар чухал вэ? Copy Read More »

MBM3L15. Монголын зах зээлийн тухай буруу зөрүү ойлголтууд Copy

Та бид бизнесийн зах зээлийнхээ зөв байр суурийг олж авахын тулд орлого хаанаас орж ирж байна, үйлчлүүлэгчид маань ямаршуухан сэтгэгдэлтэй, ямар санаа оноог үндэслэж шийдвэр гаргах талаар ярилцаж дууслаа. Мэдээж зах зээлийн судалгаа байр суурийг ярилцахаас өмнө Монголчуудынхаа дунд, бизнес эрхлэгчдийн дунд элбэг яригддаг буруу зөрүү ойлголтуудыг ярилцах нь чухал шүү дээ. Эдгээр зах зээлийн …

MBM3L15. Монголын зах зээлийн тухай буруу зөрүү ойлголтууд Copy Read More »

MBM3L14. Мөнгө төлдөг тодорхой бизнесийн хувилбарууд Copy

Дасгал 02. Орлогоор дамжуулж бүтээх үнэ цэнээ тодруулах нь Доорх хуудсыг жишээ болгож аваад бүтээгдэхүүнийхээ олох орлогыг багцаалаад тооцоолоод үзээрэй. Хэрэв та үнэхээр завгүй бизнес чинь бүрэн ажиллагаатай явж байна гэж тооцоолвол ямаршуухан үнэ өртөгөөр, хэдэн хүнд үйлчлэх, бараа бүтээгдэхүүн борлуулах талаар багцаа тооцоо хийгээрэй. Хэрэв та төстэйдүү төрлийн үйлчилгээ бараа бүтээгдэхүүн борлуулж байгаа бол …

MBM3L14. Мөнгө төлдөг тодорхой бизнесийн хувилбарууд Copy Read More »

MBM3L13. Үйлчлүүлэгчийн сэтгэгдэл бол таны үнэ цэнээ хөгжүүлэх боломж Copy

Бизнес хийнэ гэдэг бол үйлчлүүлэгчийнхээ эрэлт хэрэгцээн дээр тулгуурлаж таны бүтээж байгаа бараа бүтээгдэхүүний үнэ цэнэ хоорондох харилцаан дээрээс хөгждөг эсвэл устдаг. Маш энгийн. Сар бүр орлогынхоо урсгалыг шалгаад, мөнгө яг хаанаас орж ирэв гэдгээ шалгаж, хийсэн үйлдэлүүдийнхээ бодит үр дүнг хэмж. Таны зорилго бол орлогын урсгалыг өсөхөд нөлөөлж байгаа үйлдэлүүдийг л хийж, ашиг орлого …

MBM3L13. Үйлчлүүлэгчийн сэтгэгдэл бол таны үнэ цэнээ хөгжүүлэх боломж Copy Read More »

MBM3L12. Үйлчлүүлэгчийн хүслийг нийлүүлэх гадаад үнэ цэн Copy

Үйлчлүүлэгчийнхээ хүслийг нийлүүлэх гадаад үнэ цэнийг олж нээхийн тулд та доорх хэдэн асуултуудыг тавьж болно. Үйлчлүүлэгчийн чинь мөрөөдлийн бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ ямар байвал гоё вэ? “Ийм байвал гоё оо…” гэж ярьдаг бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар үйлчлүүлэгч тань хэрхэн төсөөлдөг вэ? Үйлчлүүлэгч чинь юунд сэтгэл нь хөөрч баясдаг вэ? Үйлчлүүлэгчийн тодорхой нөхцөл байдалд байгаа асуудал бэрхшээлээс …

MBM3L12. Үйлчлүүлэгчийн хүслийг нийлүүлэх гадаад үнэ цэн Copy Read More »

MBM3L11. Үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээг нийлүүлэх гадаад үнэ цэн Copy

Зах зээлд та үйлчлэхийг хүссэн үйлчлүүлэгчийнхээ ямар ч төрлийн эрэлт хэрэгцээг хангаж болно. Тухайлбал, үйлчлүүлэгч тань хоол идэх, хувцас өмсөх, унтах, эрүүл явах, тодорхой А цэгээс Б цэг рүү очих тээврийн хэрэгцээ бий, үзэх, харах, зугаацах, суралцах, мөнгөтэй байх гэх мэт. Материаллаг эрэлт хэрэгцээг хангах наад захын ойлгомжтой асуудал. Та үйлчлүүлэгчийнхээ оюуны, сүнслэг, бие махбодийн …

MBM3L11. Үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээг нийлүүлэх гадаад үнэ цэн Copy Read More »

MBM3L10. 4 төрлийн гадаад үнэ цэн Copy

Гадаад үнэ цэнийг дотор нь 2 хэсэгт хувааж болно. Жижиглэн худалдаа, Бөөний худалдаа гэж 2 ангилдаг. Жижиглэн худалдааны үнэ цэнийг бид амьдралдаа нэвтрүүлэх үед бид хэрэглэгчдийн түвшинд сэтгэж байна гэсэн үг. Бид үнэ цэнийг жижиглэнгийн хэрэглээнд зориулж ашигладаг. Хүний үнэ цэнийг үнэлэх түвшинг дотор нь хэрэгцээг нийлүүлдэг, хүсэлтийг нийлүүлдэг гэж ангилж ойлгож болно. Гайхалтай, одоо …

MBM3L10. 4 төрлийн гадаад үнэ цэн Copy Read More »

MBM3L09. Давуу чадвар /дотоод үнэ цэн/ дээрээ тулгуурлаж бизнесээ бүтээ Copy

Давуу чанар дээрээ тулгуурлаж бизнесээ бүтээхдээ та доор хэдэн асуултуудыг өөрөөсөө асуугаад хариултуудаар нь дамжуулж дотоод үнэ цэнээ бүрэн ашиглах бизнесийн байр суурийг барьж аваарай. •Та өдөржин хийсэн ч уйдахгүй дуртай зүйл чинь юу вэ? • Бусадтай хуваалцмаар санагддаг төрөлхийн бэлэг чинь юу вэ? • Яаж хүмүүстэй ажиллавал танд гоё санагддаг вэ? • Хүмүүс таны …

MBM3L09. Давуу чадвар /дотоод үнэ цэн/ дээрээ тулгуурлаж бизнесээ бүтээ Copy Read More »

MBM3L08. Зах зээлийн үнэ цэнтэй байршлаас ашиг орлоготой бизнесийг бүтээдэг Copy

Таны 6 дотоод үнэ цэнэтэй нийцсэн зүйлээрээ дамжуулж инноваци бүтээ. Үйлчлүүлэгчийн хүсэл мөрөөдөлтэй нийцсэн үнэ цэнэтэй зүйлээр дамжуулж зах зээлийнхээ байр суурийг сонго. Танд таалагддаг хийх дуртай юм болгон үйлчлүүлэгчийн хүсэл мөрөөдөлтэй нийцэх албагүй Заримдаа хүмүүс таны мэддэг, чаддаг, сонирхдог юманд дуртай, тэрийг авахын төлөө мөнгө төлөхөд бэлэн байдаг гэдгийг мэдэхгүй өөрийгөө дутуу үнэлдэг. Гайхалтай, …

MBM3L08. Зах зээлийн үнэ цэнтэй байршлаас ашиг орлоготой бизнесийг бүтээдэг Copy Read More »

MBM3L07. 6 төрлийн дотоод үнэ цэн Copy

“6 төрлийн дотоод үнэ цэнэ” сэдвийг бид Модуль 2 дээрээ дурьдаж таныг бизнесийнхээ загвар моделийг сонгохдоо дотоод үнэ цэнээ таньж мэдэж хэрхэн ашиглах талаар ярилцсан. Энэ модуль дээр энэ сэдвээ дахин бататгаад зах зээлийнхээ үнэ цэнэтэй байр суурь орлогынхоо эх үүсвэрийг тавихдаа өөрийн дотоод үнэ цэнийг ашиглаж сурахад чинь зориулж оруулж байна. Түрүүчийн модуль дээр …

MBM3L07. 6 төрлийн дотоод үнэ цэн Copy Read More »

Scroll to Top